Mobila aplikācija

Privātuma politika priekš SmileTaxi.LV

Privātuma politika
Pateicamies, ka izmantojat mūsu lietotni Smile Taxi, kas paredzēta personu pārvadāšanai. Šeit ir informācija par to, kā mēs vācam, lietojam un aizsargājam jūsu personisko informāciju.


Kāda informācija tiek vākta?
Mēs vācam jūsu vārdu, uzvārdu, brauciena maršrutu un brauciena maksu. Mēs arī vācam jūsu kredītkartes informāciju, lai veiktu brauciena apmaksu.

Kā mēs izmantojam jūsu informāciju?
Mēs izmantojam jūsu informāciju, lai veiktu pasūtītā taksometra braucienu un aprēķinātu brauciena maksu. Mēs arī izmantojam jūsu informāciju, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu un sniegtu jums informāciju par piedāvājumiem, kas varētu jūs interesēt.

Kā mēs aizsargājam jūsu informāciju?
Mēs izmantojam atbilstošus drošības pasākumus, lai aizsargātu jūsu informāciju pret zaudējumiem, ļaunprātīgu izmantošanu un neautorizētu piekļuvi. Visi dati, kas saistīti ar jūsu pasūtījumiem un maksājumiem, tiek glabāti atbilstoši sertificētā datu centrā, lai nodrošinātu augstu drošības līmeni.

Kā jūs varat kontrolēt savu informāciju?
Jūs varat piekļūt, labot vai dzēst jūsu informāciju, kas saistīta ar jūsu kontu, izmantojot mūsu lietotni. Jūs varat arī lūgt, lai mēs dzēstu jūsu kontu un ar to saistīto informāciju.

Kā mēs varētu sazināties ar jums?
Ja mums ir jāsazinās ar jums, mēs izmantosim jūsu norādīto e-pasta adresi vai telefona numuru.

Kādas ir jūsu tiesības?
Jūs varat pieprasīt piekļuvi jūsu personiskajai informācijai, lūgt tās labošanu, dzēšanu vai ierobežošanu.

Lūdzu ņemiet vērā "Smile Taxi" bagāžas pārvadāšanas noteikumus:

  • Bagāžas svars un gabarīti: Atkarībā no taksometra tehniskā raksturojuma, ir noteikumi par pieļaujamo bagāžas svaru un izmēriem.

  • Aizliegts pārvadāt:
  • Asus, dzīvībai bīstamus priekšmetus un sprāgstošas, viegli uzliesmojošas, indīgas un kodīgas vielas. Izņēmums ir gāzes baloni ar tilpumu līdz pieciem litriem un degvielas trauki, kas izgatavoti no materiāla, kas nepieļauj statiskās strāvas veidošanos.
  • Šaujamieročus bez apvalkiem vai neiesaiņotus.
  • Priekšmetus, kas var notraipīt vai sabojāt citu pasažieru apģērbu, salona apšuvumu, sēdekļus un bagāžas nodalījumu.
  • Dzīvniekus un putnus, izņemot gadījumus, kad pasažieris un vadītājs vienojas un dzīvniekus pārvadā krātiņā vai citā veidā, kas nepieļauj dzīvnieku pārvietošanos salonā un nodrošina salona tīrību, kārtību un drošību.
  • Priekšmetus, kuru izmēri un novietojums traucē vadītājam vadīt taksometru.
  • Suņu pārvadāšana: Suņus var pārvadāt, ja tie ir uzlikti uzpurnē, un pasažieris nodrošina sēdekļu un salona tīrību.
  • Bagāžas iekraušana un izkraušana: Maksa par bagāžas iekraušanu un izkraušanu no pasažiera netiek iekasēta.

Vadītājam ir tiesības atteikties no pasūtījuma, ja:

  • Pasažieris ir apģērbā vai ar bagāžu , ēdienu, dzērienu, kas var nosmērēt automobiļa salonu vai bagāžas nodalījumu
  • Pasažieris atrodas stiprā reibuma stāvoklī vai izturas rupji un agresīvi
  • Vadītājam ir aizdomās, kā pārvadājums varētu būt izmantots nelikumīgās darbībās
  • Pasažieris ir ar bērniem vai pārvadā dzīvniekus/putnus, bet nav attiecīgi noformējis pasūtījumu
  • Pasažieru skaits pārsniedz maksimālo sēdvietu skaitu automašīnā vai pasažierim līdzi ir lielgabarīta bagāža
  • Izvēloties apmaksas veidu - "skaidrā naudā" ar pasažieri nav panākta savstarpēja vienošanās par avansa samaksu

Lūdzu ņemiet vērā šos noteikumus, lai nodrošinātu drošu un komfortablu pārvadājumu ar "Smile Taxi".

Jebkuras domstarpībās, pazaudēto mantu vai cita veidā sūdzību gadījumā diennakts laikā gaidām telefoniski +371 22 330 330 vai elektroniski smile@smle.taxi.
Katrs gadījums tiks izskatīts pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk par 7 kalendāro dienu laikā.

Pasūtījuma atteikuma nosacījumi Smile Taxi ir vienkārši - par atteikšanos no pasūtījumā netiek iekasīta soda nauda.
Vairāk (mēneša laikā) par 3 (trim) nepamatotam atteikumiem, klienta tālruņa numurs var tikt ievietots "melnajā sarakstā" un pakalpojums tiks pārtraukts.

Šeit ir svarīgi "Smile Taxi" saistītie noteikumi un kontaktinformācija:

Sūdzību iesniegšana: Jebkuras domstarpībās, pazaudētu mantu vai citā veidā sūdzību gadījumā jūs varat sazināties ar "Smile Taxi" diennakts laikā telefoniski, zvanot uz numuru +371 22 330 330, vai arī elektroniski, rakstot uz e-pastu smile@smile.taxi.

Sūdzību izskatīšana: Katrs sūdzību gadījums tiks izskatīts pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 7 (septiņu) kalendāro dienu laikā.

Pasūtījuma atteikums: "Smile Taxi" atteikuma nosacījumi ir vienkārši - par pasūtījuma atteikšanos netiek iekasēta soda nauda.

Melnais saraksts: Ja klients veic vairāk nekā 3 nepamatotas pasūtījuma atteikšanas mēnesī, viņa tālruņa numurs var tikt iekļaut "melnajā sarakstā," un pakalpojums tiks pārtraukts.

Lūdzam, ņem vērā šos noteikumus un informāciju, ja izmantojat "Smile Taxi" pakalpojumus Latvijā.

Kontakti:

SMILE@SMILE.TAXI | + 371 22 330 330

KORESPONDENCE: KRASTA IELA 86-801, RĪGA, LATVIJA, LV-1019

Facebook: Smile Taxi

Instagram: Smile Taxi

Verification: 604688aa12672a553a2724ec8c119532